רק בני נוער נמצאים בחזית המאבק, איפה המשפחות והחיילים?

    לסיכום: ברור לנו כי את התפיסה המדינית שמוביל רוה"מ -אותה צריך לשנות, ועליה צריך לעבוד-אני על זה בכל המרץ תוך כדי חיזוק וביסוס הקיים והרחבת מה שיש
    יוחאי דמרי No Comments on רק בני נוער נמצאים בחזית המאבק, איפה המשפחות והחיילים?

    בשעה זו שהדם רותח ואנו סופרים את הנרצח האחת עשרה בעתניאל ובחצי שנה האחרונה את ההרוג השלישי- אי אפשר להפטיר כדאשתקד

    לסיכום: ברור לנו כי את התפיסה המדינית שמוביל רוה"מ -אותה צריך לשנות, ועליה צריך לעבוד-אני על זה בכל המרץ תוך כדי חיזוק וביסוס הקיים והרחבת מה שיש
    23:57
    14.05.24
    אבי יעקב No Comments on חיסול ממוקד: פעילי חיזבאללה חוסלו בלב העיר צור

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשעה זו שהדם רותח ואנו סופרים את הנרצח האחת עשרה בעתניאל ובחצי שנה האחרונה את ההרוג השלישי- אי אפשר להפטיר כדאשתקד. לצערי לא הצלחתי להגיע להודעות בזמן, היו לי מעל אלף הודעות ואני אשתדל לענות בקצרה.

    1. תפיסתי המדינית, כי אי אפשר לנצח טרור מבלי לדבר על חיזוק ההתיישבות. על אמירה זו אני חוזר בכל אמצעי התקשורת וכך אמרתי גם בהספד שנשאתי.

    2. לצערי ממשלת ישראל לא חושבת כך, וגם אם כן לעומד בראשה יש מערכת שיקולים המכריעה אחרת.

    3. אנחנו לא מחכים לאף אחד ועושים בשטח מעשי התיישבות, ולא על הכל ניתן להרחיב.

    4. במוצאי שבת התכנסו אצלי עמיתי ראשי המועצות מלאכי לוינגר ודוידי פרל, וכן צוות המועצה וצוות מועצת יש"ע וסיכמנו מספר דרכי תגובה:

    א. הקמת מאהל ליד מקום הרצח לפחות לזמן השבעה בסיוע מועצה (תצא היום קריאה לתושבים להצטרף).

    ב. הוספת חיים באדוריים, מזה שנה מתבשל מהלך רציני ומקיף ולשמחתי אנו מתקדמים.

    ג. בשבוע הבא נקיים הפגנה שתערך על ציר חגי עתניאל.

    ד. פעולת התיישבות נרחבת בטווח הבינוני ברמת כלל מועצות.

    5. בשביל כל זה צריך חיילים, משפחות ולא בני נוער- לצערי בכל ההפגנות האחרונות, גם בשבוע וחצי בו ישבתי מול בית רוה"מ, גם בהפגנה המשותפת לקרית ארבע מול משרד ראש הממשלה, גם בהפגנה שהתקיימה ביום שישי לאחר רצח חסנו, ועוד… לא היו חיילים, לא הגיעו אנשים. אפשר לכתוב, המקלדת סובלת הכל- אבל חייבים לעשות.

    והנה אתגר – אני מחפש משפחות שמוכנות לעבור עכשיו לאדוריים. אני מחפש משפחות שמוכנות לאייש את המאהל ליד מקום הרצח. המועצה תסייע.

    6. בנוסף כל מחלקות המועצה רתומות להשקיע באופן ממוקד ביישוב עתניאל בנוער, בנשים ובמשפחות וכן בחיזוק כלל ההר. הסולידריות ההר חברונית מרשימה ביותר ומרגשת ביותר, אתמול חולקו לתושבי עתניאל בחזרתם מהלוויה מעל שלוש מאות מגשי פיצות מכספם וזמנם של האנשים ובעניין הזה אין על קהילות ההר.

    7. בעת הזו מבחננו בהוספת משפחות ובאופן ממוקד בישובי גב ההר, כל מי שרוצה מוזמן להרתם. ניתן לפנות ללאה מנדל, להעביר רעיונות, יוזמות ולהירתם מעשית בהוספת חיים והוספת אור.

    לסיכום: ברור לנו כי את התפיסה המדינית שמוביל רוה"מ -אותה צריך לשנות, ועליה צריך לעבוד-אני על זה בכל המרץ תוך כדי חיזוק וביסוס הקיים והרחבת מה שיש.

    הכותב הוא ראש מעוצת הר חברון



    0 תגובות